tiistai 8. maaliskuuta 2016

Tervetuloa!

"Hiivit heinänkorsien seassa. Aamunkaste korsien päissä kastelee turkkiasi ja kutittaa sinua ohimennessäsi. Tassutat niityn poikki kunnes saavut suuren metsän eteen. Astelet metsään ja siellä on ihanan viileää. Hiiri rapistelee aluskasvillsuudessa. Hiivit saniaisten seassa, näet pähkinöitä syövän jyrsijän, ponnistat takajaloillasi sitä kohti ja tapat sen yhdellä kynnen viilaisulla. Kyyristyt syömään saaliisi ja jatkat matkaa. Metsästä ulos tullessasi huomaat taivaalla lentävät kissat. Liitokissoja! ajattelet ihmeissäsi. Valkoinen ja sinisilmäinen kissa laskeutuu eteesi. - Olen Miiru. Tervetuloa Tuulenkuiskaukseen!"

Tuulenkuiskaus on Mirakelin saarelle sijoittuva roolipeli, jossa ropetat omalla siivekäällä kissallasi, jolla on taikavoimia. Mirakel on taianomainen saari kaukana etelässä, suurella merellä. Siellä asuu kissojen ja riistaeläimien lisäksi hopeisia tähtilintuja, jotka ovat satakielien jälkeläisiä. Niitä ei syödä ja ne ylläpitävät saaren tasapainoa kissojen lisäksi. Jokainen kissa saa oman lintunsa apurikseen ja opastajakseen. Linnun saa jokainen nuori kissa joka osaa lentää. Hänen on mentävä Tähtilinnaan jossa prinsessa Seira antaa nuorelle linnun. Oletko valmis astumaan Tuulenkuiskauksen maailmaan?

- Snowy

SeraLilja

Alla on chatti! ^^




14 kommenttia:

  1. Moi! Tuli mieleen muutama kysymys noista linnuista:

    Kai niilläkin on jonkinlainen nimi, vai ei?XD Onko sen linnun nimellä joitakin rajoitteita (järjellä nyt kumminkin), vai saako se olla ihan minkälainen tahansa?:) Entä voivatko ne kuolla? Jos ne voivat, niin mitä tapahtuu kissalle, eli saako se uuden linnun?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On niillä :). Se voi olla mikä tahansa vaikka venäjää xD. Ei ole rajoitteita, kuten kissalakaan, kovin paljon...Lintukin pystyy kuolemaan jos siihen osuu paljon voimakkaita taikoja :/. Kissa saa sitten uuden linnun :). Kun taas kissa kuolee, se haudataan Tuuliniityn alle ja sen sielu lähtee Taikametsään ja muuttu kukaksi xD. Eli Taikametsän kauniit kukat ovat kuolleiden kissojen henkiä XDD.

      Poista
    2. Niin ja vielä, että millä perusteella tietylle kissalle annetaan tietty lintu?:) Liittyykö se kissan luonteeseen, taikavoimin tai muuhun sellaiseen, vai annetaanko se lintu ihan randomisti (okei, en kyllä uskoXD)?:)

      Poista
    3. Se liittyy kissan taikavoimiin :). KIssallasi voi olla esimerkiksi joku tietty elementti (maa, tuli, tuuli, vesi, sähkö, taika, valo, luonto, jne...) ja sitten linnulla on se sama ;).

      Poista
    4. Onpas mulla nyt kovasti kysyttävää, mutta ihan samaXD

      Elikkä tällainen juttu:
      Veikkaan, että Mirakelin saarella on kumminkin säännötXD Onko vastoin Namikon lakia tappaa toinen liitokissa? Ainakin tuo hopealintujen tappaminen taitaa olla vastoin Namikon lakia;) Mites sitten vahingoittavien taikavoimien käyttäminen toiseen liitokissaan/hopealintuun, onko se sallittua? Mutta vastapainoksi, kun kissat eivät saa tappaa hopealintuja, niin ei kai hopealinnutkaan saa tappaa liitokissaa? Tai vahingoittaa niitä?

      Poista
    5. On, kukaan ei saa tappaa liitokissaa ;). Sitten Namikon liitokissa vartijat hakevat tappajan ja pudottavat hänet Kuoleman rotkoon. Hopealinnun tappamisesta seuraa sama rangaistus. Vahingoittava taikakin on hyvin kielletty! Sitten kissalta otetaan pois hänen tähtilintunsa eikä hän saa enää uutta. Hopealintukaan ei saa tappaa tai vahingoittaa liitokissaa. Hänet hukutetaan mereen piraijojen syötäväksi.

      Poista
    6. Pelottavat säännöt :o (XD)

      Poista
    7. Ja hei, minkä takia (ainakaan minulla) eivät aukea nuo "uudistukset" ja "säännöt" sivut? Siis aukeavat kyllä, jos kirjoitan linkin tuonne linkkipalkkiin, mutta täältä sisältä blogissa en pysty avaamaan niitä (ja siis tarkoitan, että kun kosketan sitä, jolloin sen pitäisi avautua, niin se ei avaudu):o

      Poista
    8. voiko se kissa jäädä haamuilemaan Taikametsään kukka transformoitumisen sijasta? XD

      Poista
    9. Ei kylläkään kuulu, öhm...juoneen :o

      Poista
  2. Nyt mä oon tylsistyny xD ku ei oo tekemistä xDD #tarviiKirjottaaTarinaaJaMuistinEttäMullaOliOmaRooöipeliMihinMunPitiKirjottaa xDDDD 😂

    VastaaPoista

Ei roskapostia, muiden haukkumista, nimittelyä, kiusaamista, uhkailua tai kiroilua!^^ Kiitos! ^^